Crisis In De Reclame: Markt Van $ 1 Miljard

Dr. Michael LaitmanIn het Nieuws (van The Financial Times): “Reclame uitgaven nemen wereldwijd af als reactie op de eurozone crisis, die in de zwaarst getroffen landen miljarden gekort heeft op de marketingbudgetten en het merkvertrouwen is gaan aantasten in andere regio’s, volgens een nieuwe prognose. …

 “Griekenland heeft te maken met een daling van 33 procent, Spanje en Portugal ieder van 12 à 13 procent,  voorspelt Zenith Optimedia.”

 Mijn Commentaar: In de toekomst zal reclame, de ‘motor van de handel’, verdwijnen, behalve waar het nodig is om uitleg te geven over nieuwe producten en geneesmiddelen, die de oude zullen vervangen. Omdat de mensheid over zal stappen naar een redelijke consumptie, zal adverteren nutteloos worden, want overbodige goederen en diensten zullen verdwijnen.

Discussie | Share Feedback | Ask a question




"Kabbalah & het Doel van het Leven" Reacties RSS Feed