Spelletjes Helpen Kinderen Hun Correcte En Gewenste Toekomstige Toestand Te Vormen

chess2Een vraag die ik heb gekregen: Wat denkt u over het gebruik van video spelletjes om kinderen te leren en te onderwijzen?

Mijn Antwoord: Ik beschouw het gebruik van spelletjes om een persoon te onderwijzen als positief, alleen als enige methode van groei. Zowel kinderen als ouders leren alleen door spelletjes, van het simuleren van de correcte en verlangde toekomstige situatie. Zelfs flora en fauna hebben zich op deze wijze ontwikkeld, door in zichzelf de toekomstige toestand te vormen, volgens een stel voorbeelden.

Spelletjes zijn een seriueze kwestie. Ze vormen de toekomst van de mens. Een kind leert van spelen. Hij wordt aangetrokken tot het verlangen om te weten, om uit elkaar te halen, te breken en opnieuw in elkaar te zetten. Een kind ziet de kans om over de wereld te leren, elk moment in zijn leven. We vergissen ons als we deze aangelegenheid een spel noemen. Kinderen zien deze handelingen als een kans om over zichzelf en de wereld te leren. Volwassenen zijn degenen die hun tijd verspillen, kinderen niet!

Dit is waarom het onze taak is om alle moderne middelen beschikbaar te gebruiken om nuttige spelen op te zetten. We nodigen iedereen uit om deel te nemen aan het verwezenlijken van deze methode van onderwijs.

Iedereen die voelt dat hij spelen kan ontwikkelen, boeken schrijven of wat dan ook kan bedenken op het vlak van onderwijs van de nieuwe generatie, moet contact met ons opnemen. We hebben een centrum dat zich hiermee bezighoudt, en we werken graag met iedereen die hier aan mee wil doen.

Verwante Materialen (Engelstalig):
Laitman.com Post: A Call For Ideas – New Children’s Games
Laitman.com Post: A Mother And A Child
Laitman.com Post: New Study Shows Teens Benefit From The Internet
Article: “From Generation I – to Generation We”
Kabbalah for the Student: Spiritual Attainment.”Association of Mercy with Judgment”,

Discussie | Share Feedback | Ask a question




"Kabbalah & het Doel van het Leven" Reacties RSS Feed