Internet Pop-Up’s Snappen Niet Het Menselijke Egoïsme

concept1In het Nieuws (vertaald van RUMetrika): Pop-up advertenties zijn het meest irritante type internet reclames. Zij irriteren 78% van de internet gebruikers, terwijl banners slechts 7,6% irriteren.

Mijn Commentaar: Pop-up vensters worden waargenomen als een barrière tussen ons en iets wat we willen. Dit is waarom zij haat opwekken. Het is een duidelijk geval van antireclame.

We moeten het egoïsme kennen en begrijpen! Als we het egoïsme in de weg willen zitten, dan moeten we het iets geven dat het aantrekkelijker zal vinden op dat gegeven moment – en het is heel moeilijk om te raden wat dat is!

Verwante Materialen:
Laitman.com Post: “Good” Actions Cannot Save Us From Our Egos
Wondrous Wisdom: “Desire – the Fuel that Drives Us”
Shamati #108: “If You Leave Me One Day, I Will Leave You Two”
icon for podpress  Tevredenheid & Ontevredenheid [04:12m]: | Download

Discussie | Share Feedback | Ask a question




"Kabbalah & het Doel van het Leven" Reacties RSS Feed