Excessieve Productie Behoort Tot Het Verleden

prosperNieuwsrapportage (van Commodity Online): Volgens een nieuw IBM nationaal onderzoek onder 30.000 consumenten veranderen deze hun winkelgewoontes om met de verschuiving in budget en inkomen om te gaan. De studie getiteld “Winkel Advocatuur: Consumenten Vertrouwen Opbouwen in een Nieuwe Economische Leefomgeving” laat zien dat strakker budget en minder vertrouwen het consumenten gedrag fundamenteel beïnvloeden.

Mijn Commentaar: Dit is waarom borgstellingen of het prikkelen van de koopkracht niet zullen helpen de financiële situatie te verbeteren. We zijn een psychologisch keerpunt gepasseerd. Zo lang het gevoel van financiële veiligheid in de gemeenschap niet is hersteld zullen mensen hun geld niet meer uitgeven aan meer dan het noodzakelijke. Egoïsme is groeiende en aan het veranderen, mensen zijn niet langer bereid hun geld in het rond te gooien, tijden zijn veranderd. Dus we zouden niet moeten proberen om excessief verbruik of luxueuze vakanties over de hele wereld terug te brengen. In plaats daarvan zou het beste zijn om mensen zich in nuttiger voor hun lichaam en ziel te engageren – en inzet voor de ecologie!!

Verwante Materialen:
Laitman.nl Artikel: Keerpunten In De Geschiedenis
Laitman.nl Artikel: Hoe Zou Het Zijn Om In Een Perfecte Wereld Te Leven
Kabbalah Today Article: “We Want Change”
From Chaos to Harmony: “Nature Plan”
Baal HaSulam Article: “Peace in the World”
icon for podpress  Critical Mass [05:13m]: | Download

Discussie | Share Feedback | Ask a question




"Kabbalah & het Doel van het Leven" Reacties RSS Feed