De Crisis Zal Reclame In Onderwijs Omzetten

RussiaNieuwsverslag (van Reuters): De verlaging van de reclame budgetten stijgt naar record hoogtes in Verenigd Koninkrijk” – Britse marketing budgetten werden streng naar beneden herzien in het vierde kwartaal… The Bellwether Report zei dat ondernemingen hun uitgaven moesten verlagen nadat ze een recordtempo verslechtering van hun financiële vooruitzichten gezien hadden. Het hardst getroffen in het vierde kwartaal waren de voornaamste media adverteerders.

Mijn Commentaar: Consumptie zal verder afnemen; er is geen terugweg naar het torenhoge nastreven van overmaat. Bovendien, hebben essentiële goederen geen reclame nodig.

Waar we reclame voor moeten maken is het correcte allesomvattende gedrag en de verklaring van de nieuwe inter-verbonden wereld. Met andere woorden, we hebben educatieve reclame nodig. Dit is waar mensen behoefte aan hebben, en daarom zal reclame zich in deze richting ontwikkelen.

Verwante Materialen (Engels):
Laitman.com Post: The Purpose of the Crisis Is to Bring Us to Perfection
Kabbalah Today Article: We Want Change

Discussie | Share Feedback | Ask a question




"Kabbalah & het Doel van het Leven" Reacties RSS Feed