Astrofysica Bevestigt Dat We Alleen Zijn In Het Universum

confirmIn het Nieuws (vertaald van vz.ru): NASA’s Absolute Radiometer voor Kosmologie, Astrofysica en Diffuse Emissie (ARCADE) heeft een ongekend krachtig geluid ontdekt, een kracht spectrum van relict straling, die het universum doordringt. Deze ontdekking kan erop wijzen dat de positie van Aarde in het universum uniek en voorbepaald is, wat de reden is dat we kunnen zien wat er in de kosmos niet zou kunnen bestaan. Dit kan het geocentrische model van de wereld ondersteunen, volgens welke de Aarde uniek is in het universum en niet per toeval is ontstaan. De kansen om het bestaan van God te bewijzen zijn groter dan ooit, rapporteert CNews.

Mijn Commentaar: We onthullen de waarheid: dat we alleen zijn in het universum. Het heeft geen nut om andere beschavingen in het heelal te zoeken. Er zijn geen “kleine groene mannetjes”, er zijn geen aliens die ons komen bezoeken, en er is niets meer in het universum dan dode materie. Alles van belang bestaat alleen op onze Aarde, en de mens, die het middelpunt van deze wereld is, verheft het naar de spirituele wereld.

Verwante Materialen (Engels):
Laitman.com Post: We Raise the Entire Universe Up to the Creator
Laitman.com Post: How Old Is the World?
Laitman.com Post: Creation and Evolution